понеделник, 16 януари 2017 г.

11.09.2016 - във Велико Търново

Ето един кратък разказ за последното засега представяне на мои книги извън София - то се състоя на 11 септември миналата година в старата столица на България - Търново, на открито - в "The Gallery". Бе един наистина слънчев и красив ден...





Имах щастието до мен да бъде Радослав Гизгинджиев, автор на великолепните книги "Рай", "Вратите", "Пеперудите" (трилогия), "Дневниците" и други. 




Имаше малко хора, може би заради следобедния час, но не можех да остана до по-късно вечерта в града... Бяха обаче сърдечни и слушаха с интерес и внимание мен и Радо. Той прочете есе от втората ми книга "Слънчогледите се прераждат в слънца", наречено "Аз, ти, ние... ние, ти, аз". А аз... вече не помня какво точно прочетох :)










 Поговорихме, слушахме красива музика - мои любими песни, които подбрах  предварително и които звучаха наистина изключително красиво в този ден, на това място, от колоните на "The Gallery"... Бе вълнуващо за мен да ги чуя там, до сцената, до книгите ми и до прекрасните хора, които бяха наоколо.....














 Преди да си тръгна, той ми подари "Дневниците" - една много специална книга, която нямах до този момент, и за която също му благодаря /ето какво написах за нея, след като я прочетох/
Няма да забравя как си поговорихме и за Достоевски, и как през смях Ради сподели, че вече се чувства сякаш той е убил старицата от "Престъпление и наказание", вместо Разколников...
Благодаря му за този ден, изпълнен с дух и красота, за представянето и добрите думи, които каза за мен и моите творби! 
И до нови срещи... някъде, из България... 
 





Няма коментари:

Публикуване на коментар