четвъртък, 9 юни 2022 г.

Вдъхновения - през моето сърце към други сърца!...

Ще споделя и искрици вдъхновение, което е преминало през мен и е преляло към друг човек, към друго сърце и друга душа, за да продължи нататък... Защото то наистина идва свише и прелива от човек към човек понякога (прекрасно е, когато се случва това!), тъй като сме невидимо свързани - ние, хората... ❤ За мен е чудо, което ме трогва истински - че минава и през моето сърце и през моя живот вдъхновение към някой друг - тези неща не се забравят. Тези искри озаряват истински Живота, наред с другите най-важни неща. Благодарна съм, че ги има в моя Живот!... ❤ 
Този портрет е дело на приятел, който не познавам лично, но е участвал в моя проект "Един от нас споделя" преди време и е решил, по своя воля, да го нарисува по моя снимка, без поръчка, без заплащане, просто така... (Както и аз правя за "ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ" и не само...) 💙 
Ето неговите отговори на моите въпроси: 






~


https://www.estorium.org/bg/about-us

Този прекрасен (и сравнително нов) проект е създаден от Атанас Христосков, който е бил вдъхновен и от моя проект ЕДИН ОТ НАС Споделя, в който участва преди време с едно искрено и лично, красиво интервю ❤ http://www.oneofusshares.com/2016/03/blog-post_18.html
Нека расте Доброто, нека се разширява човешкото Съзнание! Паметта на хората може да бъде обща, наистина ❤





Няма коментари:

Публикуване на коментар